Tilaus

Kun teet tilauksen verkkokauppamme d-cor.fi kautta, vahvistamme tilauksen lähettämällä tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tämä tilausvahvistus on vahvistus siitä, että sinun ja Stuckatur i Sverige AB:n välillä on sovittu kauppa. Suoritettu tilaus tarkoittaa myös sitä, että hyväksyt ostoehtomme ja annat hyväksyntäsi sille, että nimesi ja henkilö- tai yritystunnuksesi rekisteröidään liikejärjestelmäämme. Stuckatur i Sverige AB ei tee sopimuksia alaikäisten kanssa (18 vuotta).

Asiakaspalvelu

Jos tarvitset lisätietoja tai sinulla on kysyttävää tilaamisesta, voit vapaasti ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Otamme vastaan puheluita arkipäivinä maanantaista perjantaihin 10-17 ja vastaamme sähköposteihin 24 tunnin kuluessa.

Näytepalat

Jos olet epävarma valinnastasi, tarjoamme asiakkaillemme veloituksetta näytepaloja kaikista sisätiloihin tarkoitetuista listoistamme.

Tämä koskee kattolistoja, jalkalistoja, seinälistoja, kattolistoja epäsuoraan valaistukseen ja syvennyksiä. Julkisivulistoja tarjoamme lisämaksua vastaan. Lue lisää kohdasta ASIAKASPALVELU - NÄYTEPALAT

Hinnat & Tiedot sivustollamme

Verkkokaupassamme ilmoitetut hinnat ovat Suomen euroissa ja sisältävät arvonlisäveron. Ostohetkellä kassalla esitettävä hinta ja tuote ovat pätevät. Varaamme oikeuden mahdollisiin teknisiin ongelmiin, missä tapauksessa voimme purkaa kaupan.

Ostos / Maksaminen

Kassalla voit valita, maksatko laskulla 30 päivän maksuajalla ilman lisäkustannuksia, VISA- tai MasterCard-kortilla, vai verkkopankkimaksuna.

Riverty Sweden Ab - lasku

Laskulla maksettaessa teemme yhteistyötä Riverty Sweden Ab:n kanssa. Voidaksesi tehdä ostoksen laskulle, on sinun annettava henkilö- tai yritystunnuksesi. Edellytyksenä sille, että voit maksaa laskulla, on muun muassa se, että sinut on rekisteröity väestörekisteriin Ruotsissa, ja että olet yli 18-vuotias. Sinulla ei saa olla maksuhäiriömerkintöjä. Kaikkien laskujen laskuttaja on D-cor (Stuckatur i Sverige AB), joka antaa Riverty Sweden Ab:n hoitaa asian. Tavanmukainen luottotietojen tarkastus suoritetaan, kun henkilötiedot on annettu kassalla. Joissakin tapauksissa tämä tarkoittaa luottotietojen tarkempaa tutkintaa. Tällöin sinulle lähetetään kotiin kopio luottotietojen tarkastuksesta.

Laskun maksuehto on 14 päivää. Mikäli maksu viivästyy, seuraa sopimuksen mukainen lakimääräinen muistutusmaksu. Viivästyskorko on 2 % per kuukausi. Maksamaton lasku siirretään perintään.

Voit käydä suoraan Riverty Sweden Abn kotisivuilla saadaksesi tietoa laskustasi.

Korttimaksu

Maksaminen kortilla tapahtuu Ruotsissa ja EU:ssa voimassa olevien verkkomaksua koskevien säädösten mukaisesti. Käytämme Nets/Webpayn ylläpitämää PCI-DSS-sertifioitua korttimaksuratkaisua. Hyväksymme seuraavat kortit: Visa ja MasterCard. Rahat varataan tililtäsi tilauksen teon yhteydessä.

Kaikki tapahtumat lähetetään SSL-salauksella (Secure Sockets Layer) erittäin vahvasti suojattuna. Korttien numeroita ei tallenneta. Käytämme viimeisintä tilikorttimaksujen turvallisuustekniikkaa verkossa, 3D-Securea - normi, jonka VISA ja MasterCard ovat ottaneet käyttöön pyrkimyksenä löytää turvallinen tapa varmentaa kuluttajan henkilöllisyys verkko-ostoksen yhteydessä. Kun tilaus toimitetaan, veloitetaan varattu summa tililtä.

Direktbank/verkkopankki - yhteistyössä Trustlyn kanssa

Maksa pankistasi Trustlyn avulla. Näin se toimii: 1. Valitse kassalla maksutavaksi Direktbank 2. Kerro, mitä pankkia käytät, ja tunnistaudu pankkitunnuksilla tai turvakoodilla turvallisen ja salatun yhteyden kautta 3. Valitse tili, jolta haluat maksun suorittaa (esim. säästötili tai palkkatili) ja vahvista ostos. 4. Kauppasumma veloitetaan suoraan annetulta tililtä ja tilausvahvistus lähetetään sinulle.

Toimitukset

Meillä on tarjolla useita suoratoimituksia FedExin kanssa. Yritykset ja yksityishenkilöt, jotka ovat paikalla normaaliin työaikaan (08.00-17.00) valitsevat toimituksen ilman ajanvarausta. Sinä päivänä, jolloin toimitus suoritetaan, on jonkun voitava kuitata lähetys.

Jos haluat varata tarkemman ajan kuljetusyritykseltä, valitse toimitus ajanvarauksella. Lue lisää eri vaihtoehdoista kunkin otsikon alta.

Emme ikävä kyllä voi vaikuttaa kuljetusyrityksen aikoihin ja ajopäiviin. Pienemmillä paikkakunnilla voi olla, että kuljetusyrityksellä on kotiinkuljetuspalveluita vain tiettyinä päivinä viikossa. Tuotteet on tarkastettava huolellisesti ennen toimituksen kuittaamista. Mikäli pakkauksessa tai tuotteessa on näkyviä vaurioita, on tämä kirjattava rahtikirjaan ennen kuittausta. Rahtiyritys ei jätä tuotteita ilman asiakkaan kuittausta tai asiakkaan valtuuttamaa vastaanottajaa. Tämä tarkoittaa, että on sinun vastuullasi varmistaa, että paikalla on joku, joka voi ottaa toimituksen vastaan ja kuitata sen. Jos paikalla ei ole ketään toimituksen saapuessa, saattaa se tarkoittaa, että asiakas joutuu itse noutamaan lähetyksen rahtiyrityksen terminaalista.

Toimitus ilman ajanvarausta

Rahtiyritys toimittaa tilauksen 10.00–17.00 välisenä aikana annettuun osoitteeseen. Sekä yritys- että yksityisasiakkaat saavat aina saapumisilmoituksen rahtiyritykseltä ennen toimitusta. Tavarat toimitetaan portille, jos asut asuntoyhtiössä, tai tontin rajalle, jos asut omakotitalossa.

Toimitus ajanvarauksella

Sinä asiakkaana saat mahdollisuuden valita toimitusajankohdan ennen toimituksen suorittamista. Yleensä asiakas voi valita 3 tunnin aikavälin. Rahtiyritys lähettää asiasta tekstiviestin/sähköpostin ja aika varataan linkin kautta suoraan yrityksen sivustolta. Tavarat toimitetaan portille, jos asut asuntoyhtiössä, tai tontin rajalle, jos asut omakotitalossa.

Toimitusten viivästymiset ja korvausvaatimukset

Kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme, toimitusvastuu siirtyy kuljetusyhtiölle, emmekä voi antaa mitään toimitustakuita. Pidätämme oikeuden evätä kaikki asiakkaiden esittämät toimitusten viivästymisiä koskevat korvausvaatimukset, joiden aiheuttaja on toimittajamme tai kuljetusyhtiö sen jälkeen, kun tuotteet on noudettu varastoltamme. Älä koskaan varaa käsityöläisiä ennen kuin olet tarkistanut, että olet saanut oikeat tuotteet eivätkä ne ole vaurioituneet kuljetuksen aikana.

Mikäli Stuckatur i Sverige AB ei kykene toimittamaan tilausta sovitussa ajassa, on asiakkaalle ilmoitettava 24 tunnin kuluessa viivästyksen syystä sekä uudesta toimitusajankohdasta. Mikäli Stuckatur i Sverige AB ei kykene korjaamaan virhettä kohtuullisessa ajassa, on kuluttajalla oikeus peruuttaa kauppa. Tämä koskee myös erikoistilauksia.

Kuljetusvauriot

Stuckatur is Sverige AB vastaa mahdollisista kuljetusvaurioista, jotka ovat syntyneet tilauksen kuljetuksen aikana. Jos huomaat tuotteita vastaanottaessasi että lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, joko tuotteen tai pakkauksen osalta, pyydämme ilmoittamaan asiasta kuljetusyritykselle välittömästi kirjaamalla vaurion rahtikirjaan ennen toimituksen kuittaamista. Ota aina valokuva näkyvistä kuljetusvaurioista.

Vaurioista ilmoitetaan asiakaspalveluumme numerossa +46 10 405 64 64 tai sähköpostilla [email protected].

Noutamattomat paketit

Ostajana olet vastuussa siitä, että haet lähetyksen noutopaikasta saapumisilmoituksessa ilmoitetun ajan sisällä. Jos et kykene ottamaan toimitusta vastaan toimitettaessa tai noutamaan pakettia noutopaikasta, lähetetään se takaisin meille ja voimme veloittaa sinulta kohtuullisen summan toimitus- ja käsittelykuluja. Veloitamme noutamattomasta paketista €25 maksun. Lähetys odottaa toimipisteessä 14 päivää, ennen kuin se palautetaan meille. Huomioi siis, että jos olet tullut toisiin aatoksiin ostoksestasi ja haluat palauttaa tuotteet, on sinun ensin noudettava paketti ja tämän jälkeen palautettava se alla annettujen palautusohjeiden mukaisesti.

Peruutusoikeus / Palautus

Peruutusoikeus

Sinulla on oikeus purkaa tämä sopimus syytä ilmoittamatta 14 päivän kuluessa. Peruutusoikeus on voimassa 14 päivää siitä päivästä, jolloin tuote on otettu vastaan. Jos haluat käyttää peruutusoikeuttasi, on sinun lähetettävä Stuckatur i Sverige AB:lle selkeä ja selväsanainen viesti päätöksestäsi purkaa sopimus (esim. postilla tai sähköpostilla lähetetty kirje). Voit käyttää liitteenä olevaa peruutuslomaketta, mutta lomakkeen käyttö ei ole pakollista. Jotta ehdit käyttää peruutusoikeuttasi ajoissa, riittää, että lähetät viestin asiasta ennen peruutusoikeuden päättymistä, mikäli harkitset peruutusoikeuden hyödyntämistä.

Peruutusoikeuden käyttämisen seuraamukset

Mikäli purat tämän sopimuksen, maksamme takaisin kaikki sinulta saamamme maksut, myös toimituskulut (jos olet valinnut jonkun muun kuin halvimman tarjoamamme perustoimituksen, ei tästä koituneita lisäkuluja lasketa mukaan). Maksu palautetaan viiveettä ja viimeistään 14 päivän sisällä siitä, kun olemme ottaneet vastaan viestisi sopimuksen purusta, mutta ei ennen kuin olemme ottaneet vastaan palautettavat tuotteet. Käytämme maksun palauttamiseen samaa maksutapaa, jota itse olet käyttänyt alkuperäisen maksutapahtuman yhteydessä, mikäli emme yksiselitteisesti ole muuta sopineet. Joka tapauksessa maksun palautus ei tule maksamaan sinulle mitään. Saamme pidättää palautettavan maksun siihen saakka, kunnes olemme saaneet tuotteet sinulta takaisin tai kunnes olet todistanut lähettäneesi tuotteet takaisin.

Peruutusoikeuden edellytys on tietenkin se, että tuotteet ovat käyttämättömiä ja vahingoittumattomia. Jos tuote ei ole alkuperäisessä kunnossaan, saatamme suorittaa vähennyksen hyvityshinnassa, joka vastaa tuotteen arvon alenemaa. Sinulla ei ole oikeutta peruuttaa kauppaa, jos tuotetta ei käytetyn kuntonsa vuoksi voi palauttaa. Haluamme huomauttaa asiakkaillemme, että peruutusoikeus ei päde, jos sopimus koskee: ”tavaraa, joka valmistetaan tai jota merkittävästi muokataan kuluttajan erityisten toiveiden mukaan tai joka muulla tavoin saa selkeän yksilöidyn ulkoasun”. Esimerkiksi tällaisia tavaroita ovat tilauksesta valmistettavat ja asiakkaan toiveiden mukaan mukautetut tuotteet.

Kun haluat käyttää peruutusoikeutta tai palauttaa tuotteen, lähetä meille aina sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai soita +46 10 405 64 64 viimeistään 30 päivän kuluttua palautettavien tuotteiden vastaanottamisesta. Tarvitsemme sinulta aina seuraavat tiedot: 1) Tilausnumero (löytyy tilausvahvistuksesta, seuranta-asiakirjasta tai laskusta). 2) Nimi ja yhteystiedot. 3) Palautettavien tuotteiden tuotenumero ja määrä. Palautus on tehtävä Ruotsin postin yrityspaketilla, DHL:n yrityspaketilla, Schenkerin yrityspaketilla tai Fedexillä, ja asiakas vastaa palautuskuluista. Voit myös tiedustella meiltä, mitä veloittaisimme palautuksesta. Asiakas on vastuussa tuotteista kunnes ne ovat saapuneet käsiteltäväksemme. Palautuksia ei saa lähettää postiennakolla tai pakettinoutopisteisiin.

Palautusosoite: Stuckatur i Sverige AB, Virkesvägen 4, 703 83 Örebro. Muista, että sinun on aina otettava yhteyttä asiakaspalveluun ennen palautuksen lähettämistä. Yrityksiin, jotka tekevät ostoksia Stuckatur i Sverige AB:ltä, sovelletaan kauppalakia.

Reklamaatio

Jos olet saanut viallisen tai virheellisesti toteutetun tuotteen, pyydämme ottamaan kohtuullisen ajan sisällä (2 kuukautta) yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa [email protected]. Kuvaile virhe mahdollisimman perusteellisesti, mieluiten kuvien kera. Jos emme pysty ratkaisemaan ongelmaa, voit luonnollisesti reklamoida tuotteen saadaksesi uuden. Reklamaatiot on tehtävä meiltä saamiesi ohjeiden mukaisesti. Kuluttajalla on 3 vuoden reklamaatio-oikeus. Reklamaatio on tehtävä viimeistään 2 kuukautta toimituksen vastaanottamisen jälkeen. Hyväksytyn reklamaation kohdalla vastaa Stuckatur i Sverige AB aina uusista toimituskuluista sekä mahdollisista palautuksen toimituskuluista sekä muista kuluista, joita reklamaatioon liittyy, esim. polttoainekuluista, pysäköintikuluista, puhelinkuluista jne.

Älä koskaan varaa työmiestä ennen kuin olet vahvistanut, että toimitetut tuotteet ovat oikeat ja että toimituksen aikana ei ole syntynyt vaurioita. Vääriä ja virheellisiä tuotteita ei saa asentaa, muutoin ostajan katsotaan hyväksyneen toimituksen. Tämä ei toki päde tapauksissa, joissa voidaan havaita vasta asennuksen yhteydessä se, että toimitettu tuote on väärä.

Tarkista tuotteet huolellisesti ennen asennusta tai kiinnitystä. Stuckatur i Sverige AB ei korvaa mahdollisia työstä syntyneitä kustannuksia reklamaation yhteydessä. Siksi on tärkeää, että tarkistat tuotteet ennen asennusta.

Maksun palautus reklamaation yhteydessä

Mikäli Stuckatur i Sverige AB reklamaatiotapauksissa pyytää palauttamaan tuotteet uuden toimituksen suorittamiseksi tai virheen korjaamiseksi, on mahdolliset toimituskulut maksettava takaisin 14 päivän kuluessa siitä, kun Stuckatur i Sverige AB on vastaanottanut reklamoidut tuotteet. Tuotteiden palautus ja maksun palautus on hoidettava ilman tarpeetonta viivästystä.

Linkki Euroopan komission kiistojenratkaisun verkkoalustaan (ODR); http://ec.europa.eu/odr

Stuckatur i Sverige AB noudattaa PCI DSS -vaatimuksia.

Henkilötiedot

Kun rekisteröidyt meille asiakkaaksi tai teet tilauksen, hyväksyt, että säilytämme ja käytämme tietojasi toiminnassamme, jotta voimme suorittaa sen palvelun, jota meiltä odotat. Tietosuojalainsäädännön mukaan sinulla on oikeus saada tiedot, jotka olemme keränneet sinusta. Jos tiedot ovat mielestäsi virheellisiä tai tarpeettomia, voit pyytää tietojen korjausta tai poistoa asiakasrekisteristämme. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja autamme sinua.

Stuckatur i Sverige AB sekä yhteistyökumppanimme käyttävät meille antamiasi tietoja tilauksen maksun käsittelyyn sekä tilauksen toimitukseen. Takaamme, että tietojasi ei myydä tai jaeta eteenpäin kolmansille osapuolille.

Tekijänoikeus

Kaikki sisältö osoitteessa www.d-cor.fi, kuten tekstit, kuvat, tiedostot, logot ja ohjelmat, kuuluu Stuckatur i Sverige AB:lle tai tavarantoimittajillemme, ja niitä suojaa ruotsalainen sekä kansainvälinen tekijänoikeuslainsäädäntö. Kotisivuillamme olevan materiaalin käyttämiseen tarvitaan meiltä kirjallinen lupa.

Force Majeure

Sekä Stuckatur i Sverige AB että asiakas vapautetaan ostoksen suorittamisesta, mikäli sopimuksen täyttäminen estyy tai merkittävästi vaikeutuu sellaisten olosuhteiden vuoksi, joihin Stuckatur i Sverige AB tai asiakas ei ole kohtuudella ajateltuna voinut vaikuttaa tai ennustaa. Seuraavat ja vastaavat olosuhteet katsotaan sellaisiksi, jotka ovat peruste sopimuksen purkamiselle estäessään tai vaikeuttaessaan kaupan saattamista loppuun: tulipalo, sota, liikekannallepano, tilaus, takavarikko, valuuttarajoitukset, yleinen tuotepula, kuljetusvälinepula, lakko, työsulku, rajoitukset käyttövoimassa sekä virheet tai viivästykset alihankkijoiden toimituksissa, joilla on oma syynsä kyseisissä olosuhteissa, joita tässä kohdassa tarkoitetaan tai muita olosuhteita, joihin Stuckatur i Sverige AB tai asiakas ei ole voinut vaikuttaa, jotka joko estävät tai vaikeuttavat sopimuksen täyttämistä Stuckatur i Sverige AB:n tai asiakkaan osalta niin, että se ei ole mahdollista muutoin kuin epätavallisen korkeiden kustannusten kanssa.

Stuckatur i Sverige AB
Y-tunnus: SE 556969-8391
Virkesvägen 4,
SE-703 83 Örebro
Ruotsi
Puh: +46 10 405 64 64
[email protected]